vrijdag 17 april 2009

Verslagen Digitale didactiek

Mijn eerste les van digitale didactiek.
Omdat ik de eerste les niet aanwezig kon zijn was ik de tweede al een eindje achter op de rest. Ik heb in het college wel gelukkig het grootste gedeelte van mijn achterstand ingehaald. Ik heb een blog aangemaakt, en ik heb de Pabotool gemaakt!
Het resultaat van die test kan je zien bij het bericht “Pabotool”. Verder werd er deze les uitgelegd hoe je een onderzoekje moest maken en het op de site moest zetten.
Voor mij was dit een hele onduidelijke en moeilijke les, omdat ik er nog niks van begreep wat de bedoeling was en wat we moesten doen.

Volgende keer beter hoop ik maar!

X Odine

Mijn tweede les van digitale didactiek
De derde les ging het over webquest of webwandeling, wat toch weer een raadsel was in de ogen van mij. Uiteindelijk ben ik er toch maar aan begonnen om er eentje aan te maken, maar uiteindelijk bleek het dat ik met een paar anderen iets heel anders hadden aangemaakt in plaats van een webwandeling!! Hoe frustrerend kan dit zijn!!!@#%!
Dus hebben we deze tijd uiteindelijk niet zo goed besteed als dat we wilden.
Ik kom er wel steeds meer achter wat nou de bedoeling is van alles.
Gelukkig maarJ

X Odine

Mijn laatste les digitale didactiek
Dit was de laatste les digitale didactiek. We kregen eerst uitleg over de presentatie die we als opdracht op onze blog moesten zetten. Daarna werd er nog wat meer uitgelegd, maar je mocht ook verder aan je werk waar je mee bezig was. Dat deed ik. Ik was eerst van plan om een webwandeling te maken, maar uiteindelijk bleek een webquest toch wat makkelijker te zijn. Daarom heb ik die les hard doorgewerkt met “weer”veel frustratie omdat de computer niet deed wat ik wilde.

X Odine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten